vineri, 12 noiembrie 2010

cateva lucruri despre mine

ma numesc Cristi Banciu,locuiesc in Sibiu - Romania , unul din cele mai frumoase orase pe care le-am vazut vreodata ;)) m-am nascut pe data de 6 Martie 1990 ( thanks God ca nu a fost 8 Martie ) .
Actualmente sunt student la Universitatea Lucian Blaga din Sibiu la Facultatea de Stiinte Economice la sectia Management.Dupa ce termin sectia asta as vrea sa ma mai apuc si de design vestimentar pentru ca e si un hobby de-al meu,dar asta ramane de vazut ca multe lucruri imi plac da nu am timp pentru toate.

Toata viata mi-am dorit sa-mi umplu timpul cu tot felul de chestii care sa ma bucure sau care sa-mi faca timpul sa treaca mai repede.cateva din chestiile care le fac in timpul liber sunt sporturile.imi place sa joc volei , tenis de camp , fotbal , iarna ador sa ma dau cu placa , imi place sa ma plimb cu bicicleta sa ma dau cu rolele , intr-un cuvant imi plac cam toate sporturile inafara de cele de contact care ma dispera.

alte lucruri care le fac in timpul liber sunt cumparaturi...imi place sa-mi cumpar haine. nu vreau sa par "shopaholic" dar imi place sa am lucruri noi mai ales in materie de haine ;) despre haine as putea sa scriu mult mai mult da o sa si scriu...daca imi dau seama cam cu ce se mai mananca blogger-u asta ca deocamdata sunt cam novice.

aaa am uitat . cred ca cel mai important lucru care trebuia spus il spun numai acum da cel putin il spun :D..acesta e faptul ca ma consider un " son of God ".Sunt crestin cu toate actele in regula si asta imi este destul.App ca daca tot am ajuns la subiectu asta vreau sa spun ca cartea mea favorita e Biblia...the best book ever.imi place sa citesc Biblia pentru ca acolo gasesc absolut tot ce imi trebuie pentru viata de acum si pentru cea viitoare..nu imi venea sa cred cand am inceput sa citesc pentru ca indiferent ca este atat de veche ea contine niste adevaruri extraordinare care chiar daca au fost scrise cu 2000 de ani in urma sunt valabile si astazi...nu mai scriu mai multe acum ca vreau sa fac o rubrica speciala in care sa vb doar despre lucrurile care le-am descoperit in Biblie.

cam atat pentru moment,trebuie sa ma duc sa mananc si stomacul nu ma mai lasa sa mai scriu ;)

Un comentariu:

Theo spunea...

Nihil novi sub sole! - spunea inteleptul rege Shlomo (=Solomon) si asa este, nimic nou sub soare. Biblia a fost si va fi cea mai captivanta carte a istoriei/civilizatiei, e de-a dreptul fascinanta (pentru unii of course).